Fundacja Rozwoju Człowieka TROOD zaprasza na wyjątkowe warsztaty w Złotoryi z Alisa Cheburkova, które odbędą się 29 czerwca 2024 roku. Program warsztatów obejmuje naukę stania na rękach, akrodance oraz ćwiczenia zwiększające gibkość. Oto szczegółowy opis tych zajęć:
-
Nauka Stania na Rękach:
- Cel: Zbudowanie siły, równowagi i techniki potrzebnych do stania na rękach.
- Ćwiczenia: Rozgrzewka przygotowująca nadgarstki i ramiona, techniki równoważenia się, ćwiczenia wzmacniające mięśnie rdzenia i barków.
- Korzyści: Poprawa koordynacji, siły mięśniowej i ogólnej kontroli ciała.
-
Akrodance:
- Cel: Połączenie elementów akrobatyki z tańcem, tworząc dynamiczne i artystyczne choreografie.
- Ćwiczenia: Nauka podstawowych figur akrobatycznych, techniki płynnych przejść między ruchami, tworzenie sekwencji taneczno-akrobatycznych.
- Korzyści: Rozwój kreatywności, poprawa gibkości, siły i wytrzymałości, a także umiejętności pracy zespołowej (w przypadku ćwiczeń w parach lub grupach).
-
Gibkość:
- Cel: Zwiększenie zakresu ruchu i elastyczności ciała.
- Ćwiczenia: Techniki rozciągania statycznego i dynamicznego, ćwiczenia na poprawę mobilności stawów, rozciąganie mięśni głębokich.
- Korzyści: Poprawa elastyczności, zmniejszenie ryzyka kontuzji, lepsze samopoczucie fizyczne i przygotowanie do bardziej zaawansowanych figur akrobatycznych.
Szczegóły Warsztatów
- Data: 29 czerwca 2024
- Miejsce: Złotoryja
- Instruktorka: Alisa Cheburkova
- Uczestnicy: Warsztaty przeznaczone są dla osób na różnym poziomie zaawansowania, zarówno początkujących, jak i zaawansowanych tancerzy, akrobatów, gimnastyków oraz artystów cyrkowych
Alisa Cheburkova to współczesna artystka cyrkowa z Ukrainy. Swoją przygodę ze sportem rozpoczęła szeroką gamą praktyk ruchowych w dzieciństwie (taniec, akrobatyka, slackline, wspinaczka skałkowa), ukończyła szkołę cyrkową INAC w Portugalii specjalizująca się w staniu na rękach, a naukę cyrkową kontynuowała na Ukrainie oraz z międzynarodowymi trenerami. Jej ulubioną praktyką jest łączenie stania na rękach i gibkości ciała zacierające granice pomiędzy tańcem a cyrkiem, tworząc coś autentycznego i od serca.